Projektowanie opakowań ma w sobie magię.

Niesamowicie satysfakcjonujące jest gdy konsument wybiera produkt z półki bo zainteresowało go opakowania. Gdy trzyma opakowanie w ręce i dowiaduje się o produkcie więcej, ostatecznie wkładając opakowanie z produktem do swojego koszyka zakupowego.

A jak to zrobić żeby opakowanie wywoływało chęć posiadania? Czy zawsze opakowanie musi krzyczeć i czy opakowanie ma być dla każdego konsumenta? Zapewniam Cię znam odpowiedź na te pytania. Fascynuje mnie psychologia sprzedaży/zakupów i tuż obok merchandisingu projektowanie opakowań ma kluczowe znaczenie.

W projekcie opakowania można zastosować wiele zabiegów które spowodują chęć zakupu. Oczywiście od produktu będzie zleżało czy klient wróci po produkt, a jak już wróci to znowuż będzie chciał znaleźć charakterystyczne opakowanie. Dlatego ważne jest zlecić zaprojektowanie opakowania właściwej osobie.

Projektuję opakowania:

  • ładnie, czysto, zachęcająco i z wykorzystaniem całej swojej wiedzy
  • oprócz grafiki, projektuję kształt opakowania jak i sugeruję dobór tworzywa
  • projektowałem opakowania jednostkowe z kartonu, folii, aluminium w tym tuby i puszki
  • oraz opakowania zbiorcze z tektury falistej z nadrukiem offsetowym, jak i flexograficznym,
  • opakowania transportowe/logistyczne,
  • opakowania foliowe standardowe jak i opakowania termokurczliwe
  • ponadto projektuję etykiety na butelki, słoiki, pojemniki itp.

W związku z tym że znam techniki drukarskie z praktycznego punktu widzenia i dostępne podłoża w pełni świadomie wykonuję projekty, tak aby dało się je wykonać a efekty zaprojektowanego opakowania był najlepszy, przy jak najniższym koszcie wytworzenia. A chyba na tym też Ci zależy?

Projektowanie opakowania chętnie zaczynam od spotkania. Pracuję w Łodzi, ale chętnie spotkam się w Warszawie, Gdańsku, Krakowie czy Wrocławiu. Oczywiście możemy również komunikować się drogą elektroniczną, lub telefoniczną.

Projektowanie opakowań w 3 krokach  – Czyli będzie Pan zadowolony …

etap 1 – kontakt + koncepcja kreatywna opakowania (1-14 dni)

Zanim zacznę projektować chcę zrozumieć jakie są oczekiwania klienta. Często wystarcza kontakt mailowy, choć równie dobrze możemy porozmawiać telefonicznie czy spotkać się.

Kluczem do szybkiej realizacji zlecenia i trafionego projektu jest stworzenie zarysu koncepcji. Dzięki temu klient widzi czy dobrze zrozumiałem jego potrzeby.

Do przygotowania koncepcji przygotowuję się badając rynek tj. przeglądając konkurencję i wykonując kilka wstępnych szkicy.
Klient otrzymuje dwie propozycje

etap 2 – Ukierunkowanie i korekta (1-5 dni)

Klien na podstawie obu propozycji może wprowadzić poprawki do nich, lub na ich podstawie określić wygląd trzeciej. Na tak opracowanym wzorcu pracujemy do osiągnięcia zadowolenia klienta.

etap 3 – Finalizacja projektu opakowania (2-5 dni)

Po zaakceptowaniu ostatniej wersji projektu, opracowuję projekt do druku i w razie potrzeby wykonuję proof cyfrowy. Klient otrzymuje fakturę wraz z przekazaniem praw autorskich do projektu oraz pliki w formacie do podglądu i dla druku.

Na życzenie klienta możliwy jest nadzór nad produkcją w wybranej drukarni, lub zlecenie produkcji wg. projektu w zaprzyjaźnionej drukarni.

Projektowanie opakowań Łódź, Warszawa

Projektowanie opakowań łódź

× Internet Explorer is missing updates required to view this site properly. Click here to update. OR even better, try out other great browsers, Chrome and Firefox are top of the best.